Motori à Induzione Monofase
U mutore monofase opera sottu u listessu principiu cum'è u mutore polyphase, salvu chì l'effettu di u campu magneticu rotativu pruduciutu da u statore ùn esisterà micca finu à chì u rpm in esecuzione hè ghjuntu. Siccomu ùn ci hè micca un torque iniziale dispunibule, un mecanismu di disignu hè inclusu per inizià u mutore. Sò e diverse designazioni:
Curve di Coppia-Velocità di Diversi Motori à Induzione Monofase
Pollu ombreggiatu: Avè solu un avvolgimentu principale senza avè principiatu. Sta cunfigurazione provoca un cambiamentu di u campu magneticu applicatu in una relazione romantica à u rotore, chì creanu torque dichjarazione. L'applicazioni sò cumposti da sustenidori è picculi apparecchi.
Split-Phase (motore di inizio à induzione)
Ha dui gruppi di avvolgimenti di stator. U "Principià" pignoni i avvolgimenti si trovanu à 90 gradi à l'avvolgimenti "run" è cambianu u campu magneticu di u stator, inducendu u torque iniziale. L'applicazioni includenu picculi grinders, picculi ventilatori è soffiatori.
Condensatore-Start
U mutore monofase più cumuni in l'applicazioni industriali. Hè un mutore mudificatu di split-stage cun un condensatore in serie cù l'avvolgimentu di partenza per furnisce un impulsu di partenza. L'applicazione include trasportatori chjuchi, soffiatori enormi, pompe è trasmissioni dirette.
Condensatore Split Permanente (PSC)
Aduprà bobinamenti primari è ausiliari identici cù un condensatore per furnisce u torque di partenza. Seranu u mutore elettricu monofase più affidabile perchè ùn hè necessariu un interruttore di partenza centrifuga. L'applicazioni include ventilatori è pompe in HVAC è industrie di refrigerazione.